Sex med drenge
brevkassespørgsmål af
Oliver
17 år
Hej jeg ville gerne vide noget omkring hvordan to drenge har sex. Jeg flirter med en fyr som jeg virkelig godt kan lig og kunne godt tænke mig at tag skridtet videre. Men jeg ved ikke præcis hvordan dreng har sex sammen. Er der nogle der kan svare mig på det?

Svar:
Hej Oliver
Dejligt at du har noget godt kørende med den her fyr.
Jeg kan godt forstå at du bliver i tvivl i forhold til at tage tingene skridtet videre, not du er usikker på hvad det kan betyde i forhold til sex. Når det kommer til sex, er der masser af muligheder, og i virkeligheden er det svært at blive meget konkret, da det selvfølgelig er meget forskelligt fra person til person, hvordan man har sex.
Hvis jeg skal nævne nogle overordnede muligheder eller metoder kunne det bl.a. være oralsex, hvor man bruger munden til at tilfredsstille hinanden. Det kunne også være analsex, hvor man fører penis ind i anus. Det er vigtigt at understrege at det slet ikke er alle mænd der har sex med hinanden der bryder sig om analsex, så det er bestemt ikke noget "man skal". Hvis du bliver enig med den her fyr om at prøve, så er det vigtigt at gå helt stille og roligt frem. Glidecreme kan være en rigtig god ide at bruge for at undgå smerter og skader i endetarmen. Kondom er vigtigt lige meget om du kaster dig ud i oral- eller analsex, så du sikrer dig imod kønssygdomme.
Jeg tænker at rigtig mange fyre der prøver sex med en fyr for første gang starter ud med enten at give hinanden et handjob eller måske bare at onanere hver for sig, mens man kysser, eller nusser hinanden. Det kan være en intim og sensuel måde at udforske hinandens kroppe på. Det er selvfølgelig slet ikke sikkert at det behøver at handle om at penis. At kysse, kramme og røre ved hinanden kan være lige så vigtigt og dejligt.
Det vigtigste er at du taler med din partner om dine ønsker, grænser og forventninger, og selvfølgelig også lytte til hans. Jeg håber du har fået lidt tanker at arbejde videre med, og så ønsker jeg dig held og lykke med din flirt.
Mange hilsner Pedro