det skulle ikke være os 2

brevkassespørgsmål

det skulle ikke være os 2

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

hej jeg har et stort problem som går mig meget på og gør mig meget ked af det jeg har været helt vild med den her dreng i flere måneder nu og til fest i går hvor jeg havde fået en del at drikke ville jeg score ham og jeg gik hen til ham sad på ham og dansede med ham og kyssede ham det var så dejligt og det føltes så rigtigt og troede at det kunne være begyndelsen på noget indtil at han går væk fra mig og danser med alle mulige andre piger og hans ven kommer han og fortæller mig at han har sagt at han syntes jeg er sød og sådan noget men at det gik for hurtigt og at han ikke føler at det skal være os 2 og han ville ikke snakke eller danse med mig resten af aftenen jege r så ked af det har sadt og grædt hele tiden han sidder fast i mine tanker og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre han går på min skole har alle timer med ham jeg konfronterede ham med det til festen og han ville bare ikke have noget med mig og han kender mig ikke engang har aldrig rigtig snakket med ham hvad skal jeg gøre er der en chance for at han vil ombestemme sig?

Svar:

Hej

Jeg kan forstå, at du er ked af på grund af en fyr du er forelsket i. Forelskelse kan være en dejlig følelse. Men det kan også være svært hvis det ikke er gengældt. Heldigvis bliver de fleste mennesker forelsket mange gange i livet. Nogle gange vil det være gengældt og andre gange desværre ikke.

Du spørger om der er en chance for at han ombestemmer sig. Det er et svært spørgsmål at svare på. Der kan være en chance, men det er ikke til at vide. Det lyder til at han synes det gik lidt for hurtigt da i var sammen. Du skriver også, at han ikke rigtig kender dig. Det kan være han ville have det anderledes hvis han kendte dig. Men der er ingen garantier når det gælder forelskelse. Du kan nu vælge at forsøge at komme til at lære ham bedre at kende som venner. Sådan at han også lærer dig bedre at kende. Du kan også vælge at forsøge at glemme ham. Kigge efter andre fyre, der er masser af søde fyre derude. Måske din næste forelskelse vil være gengældt : )

Godt nytår

Denise