Partyboy eller kæreste?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej! Der er en dreng, jeg rigtig godt kan lide. Han går en klasse over mig, på min skole. Han kigger og smiler hele tiden til mig. Han skubber og driller på en sjov og god måde. Han går meget til fester og er lidt den vilde type. Jeg er selv den lidt stille type, uden at være genert. Tror i vi passer godt sammen? eller er han bare ikke vild med mig?

Svar:
Hej med dig.
Det er dejligt at høre, at du er rigtig glad for denne dreng :).
Bare fordi I er forskellige, betyder det ikke, at I ikke passer godt sammen. Prøv at snakke med en ven eller veninde om det. Det er rart, og så kan det hjælpe dig til at få tankerne på plads :).
Det lyder som om, at han også godt kan lide dig. At han kigger og smiler meget til dig kan godt være et tegn på, at han flirter med dig. Det lyder også som om han flirter, når du fortæller, at han skubber og driller dig på en god og sjov måde. Men det kan selvfølgelig også være venskabeligt.
Den eneste måde hvormed du kan finde ud af, om han også godt kan lide dig, er ved at han bliver spurgt. Det er bedst, hvis du selv spørger, men du kan også få en veninde til at spørge en af hans venner, hvis du er bange for at han ikke kan lide dig.
Held og lykke med det :).
Venlig hilsen,
André