Forhud

brevkassespørgsmål

Forhud

brevkassespørgsmål af
Patrick
15 år
Oprettet 3 år 1 måned siden

Hej

jeg har haft sex med en pige 3 gange og jeg er ik kommet nogle af gangene, pik pikstreg er lidt for kort (har været til lægen med det og de siger det er 100% normalt) det Vil sige når den er stiv kan forhuden ik komme helt tilbage forbi pikhoved. Når jeg har sex med den her pige bliver forhuden tvunget ned forbi hoved så den strammer en del. Jeg tror det er grunden til jeg ik kommer. (Har haft sex men en anden pige før hende her og der havde jeg ingen problemer om at komme og der skete det her nemlig ik

Hvad skal jeg gøre?

Svar:

Hej Patrick

Det er rigtig godt at du er opmærksom på det her, og virkelig godt at du har været forbi din læge, når du oplever at noget ved din krop, ikke fungerer optimalt.

Jeg kan ikke sige om der er en klar sammenhæng, mellem det at det strammer rigtig meget under sex, og at du ikke kan komme, men jeg kan heller ikke afvise, at det ikke hænger sammen. Derfor tænker jeg at du må et smut tilbage til din læge.
Har du forklaret din læge, hvordan det strammer når du har sex? Det tænker jeg er rigtig vigtigt, at være meget tydelig omkring. For selvom din pikstreng er helt nirmal, kan det jo godt være problematisk alligevel, hvis det strammer rigtig meget under sex.

Så jeg tænker at du skal tage en snak med lægen igen. Gøre opmærksom på at det strammer rigtig meget under sex. Da du er i puberteten og fortsat udvikler dig, kan du sagtens have udviklet dig sådan at det der før var "helt almindeligt" nu er blevet mere problematisk, fordi noget har udviklet sig, så det strammer mere under sex nu.

Mange hilsner Julie

Julies billede
Julie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål