jeg kan lide kvinder som ældre end mig
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
hej brevkasse
jeg har et problem. det er at jeg kan lide ældre kvinder,  jeg bliver meget tændt af det, hver gang jeg går forbi eller ser en kvinde så bliver jeg lidt forelsket. Men er det forkert, hvis det er, hvad gøre jeg?

Svar:
Hey Anonym
Man kan godt blive bekymret, hvis man oplever at man tænker eller føler anderledes end de fleste.
Men jeg kan ikke se det fjerneste forkerte eller underlige i det du beskriver. Mange unge tænder på ældre og mere modne kvinder og det er der overhovedet ikke noget forkert i. For mange handler det måskje om at ældre kvinder kan udstråle mere kvindelighed, og mere livs- og seksuel erfaring end yngre kvinder.
Så lad dig endelig forelske, og tænde af ældre kvinder...det er der intet forkert i. Du skal bare finde en ældre kvinde der tænder på unge mænd, som har lyst til noget med dig, hvis du vil leve din fantasi ud i livet. Og det tænker jeg nok skulle være en mulighed.
Mnage hilsner
Lasse