Pige på 13 og onaner ?
brevkassespørgsmål af
carla
13 år
hej jeg er kun 13 år og onaner og har gjort et stykke tid. jeg har både brugt en brusers stråler som virkelig tender mig og for en orgasme af og det virkelig dejligt. jeg har også brugt finger og ser porno og alt sådan noget. men er det normalt når jeg ikke er ældre og har du nogen flere muligheder jeg kan onanere med som er dejligt?

Svar:
Hej med dig.
Det er forskelligt fra person til person, hvornår man begynder at få interesse for at onanere. Nogle begynder, når de er yngre end dig, nogle begynder først når de er en 18-20 år og for nogle bliver onani aldrig noget, de får lyst til. Derfor er der slet ikke noget mærkeligt i, at du onanerer, selvom du kun er 13 år gammel.
Det er rigtig fint, at du selv har fundet nogle metoder til at onanere. Du kan læse mere om at onanere og hvordan det kan gøres på sexlinien. Her kan du også læse, at 71% af danske piger er under 15 år første gang, de onanerer. 37% er endda under 12 år. Det er derfor slet ikke unaturligt, at du også har fået interesse for det i din alder.
Jeg håber, at du kunne bruge svaret.
Med venlig hilsen
Signe M.