knækket gulerod
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
hejsa ;-)
har læst (her på siden) at hvis man ikke har muglighed for at får fat i en dildo, så kan man bruge en gulerod, med en komdom på. og at det ikke er så rat hvis den knækker, og at man skal til læge for at få den ud. mit spørgsmål er kan man ikke bare skide den ud?
håber i vil svare:-D

Svar:
Hej med dig...
Det er fint, at du skriver herind med dit spørgsmål. Jeg kan godt forstå, hvis svaret, du har læst, kan give lidt forvirring.
Jeg tror muligvis, at du har læst et svar til en pige. De fleste piger onanerer ved enten at rører ved deres klitoris eller ved at stikke en dildo/gulerod op i skeden, og derfor kan guleroden ikke skides ud. Det kan den kun, hvis man onanere med den i numsen. Hvis en gulerod knækker i røven, kan den godt skides ud, men jeg tror ikke det er særligt behageligt, og jeg har på fornemmelsen, at det kan gøre ondt.
Hvis man som dreng gerne vil onanere, tror jeg det er bedst at bruge en dildo i stedet for en gulerod. En gulerod kan både knække og være beskidt. For de fleste kan det være grænseoverskridende og føles pinligt at købe en dildo, selvom det er helt normalt. Mange mennesker har en dildo. Hvis det føles for svært at købe en dildo, kan man godt bruge en gulerod, men det er vigtigt at man vasker den og kommer et kondom omkring. Hvis guleroden knækker, kan man lettere få den ud, når den er i et kondom. Hvis man onanere ved at stikke en dildo/gulerod op i numsen, kan det være en god ide at bruge vaseline eller glidecreme, ellers kan det for nogle være ubehageligt eller gøre ondt. Det er også en mulighed at starte med at bruge en lille størrelse dildo/gulerod, indtil man er lidt mere øvede.
Jeg håber, at du kan bruge mit svar.
Venlig hilsen Malene