Når hun vil
brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Det er sådan at jeg har en veninde som jeg formoder godt vil knalde med mig, men problemet ligger i at når hun har lyst så er det som om at vi skal gøre det og hvis jeg har lyst så skal vi ikke hvad kan det være? Hun har spurgt om vi ikke skal til København for at hygge os snart men jeg spurgte om det samme for et par uger siden og det havde hun ikke råd til sagde hun? Hun er begyndt at vise hud mere og mere så jeg formoder at hun er liderlig eller noget andet? Kan jeg godt tillade mig at fortælle hende at jeg er liderlig i dag eller er det dumt altså når jeg er sammen så hun forstår at jeg godt vil knalde med hende?

Svar:
Hej Anonym
Det er svært at sige præcst hvad det handler om, men som du selv siger i din overskrift kunne det godt lyde som om hun lige nu ikke søger noget fast men måske et lidt mere løst forhold hvor hun kan være snamme med dig som hun har lyst til...når hun har lyst.
Men der kan selvfølgelig også være andre årsager. De fleste mennesker har perioder hvor de har mere lyst til at knalde end andre. Og måske har hun nu fået nogle penge så hun synes det kunne være okay at tage til København i modsætning til for et par uger siden hvor hun ingen penge havde.
Men det korte af det lange er, at du i hvert fald synes det er frustrerende at hun siger som hun gør. Hvis du vil finde ud af hvad der foregår er der kun én måde...spørgs hende. Fortæl hende hvad det er du oplever og hvordan du har det med det. Fortæl hende hvad du godt kunne tænke dig så hun ikke er i tvivl. Så kan hun sige om hun tænker, føler og vil det samme som dig.
Hvis hun vil er du jo fedt. Hvis hun ikke vil må du gøre op med dig selv om du vil fortsætte Jeres forhold som nu, eller om du vil stoppe med at se hende.
Din veninde bærer svaret på det spørgsmål du så gerne vil have svar på...spørg hende.
Mange hilsner
Niels-Christian