Onani M.M
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Cyberhus. jeg er en dreng på 14 år som har udforsket min krop meget !. jeg er ved at køre tør i onani, jeg har prøvet med dildo M.M i numsen. jeg vil høre om i har nogle råd til noget nyt.. jeg er frisk på alt!. Jeg kunne godt tænke mig at prøve at sætte et kondom på min penis men, jeg tør ikke at købe en pakke. det er ikke fordi jeg vil have sex nu, jeg kunne bare godt tænke mig at prøve at have et på. er der nogle steder hvor man kan købe kondomer meget diskret ( ikke nette) jeg kun godt tænke mig at prøve en vibrator eller en lang dildo men jeg kan jo ikke købe en da jeg ikke er 16 eller 18 år. er der en noget man kan bruge som man kan købe i et super market eller man har der hjemme, eller kan man købe dem nogle steder?. På forhånd tak.... M.V.H. den friske

Svar:
Hej du friske
Tak for dit spørgsmål. Jeg synes det er godt at du har lyst til at udforske din krop en masse, men jeg har også lyst til at sige at du ikke har travlt og at du har masser af år foran dig, hvor du kan prøve dig selv af seksuelt og udforske dig selv. Du behøver ikke prøve alt med det samme!
Du skriver du er ved at køre lidt tør i onani, og vil høre om vi har nogle råd til noget nyt. Til det sender jeg dig lige et link til en artikel på sexliniens hjemmeside. Et stykke nede på siden kommer de med flere idéer til hvad du kan prøve: http://www.sexlinien.dk/default.aspx?ID=29442
Jeg kan godt forstå du godt kunne tænke dig at prøve at kondom – men det mest diskrete sted jeg tænker du kan købe det i, er et supermarked eller i en kiosk. Køb det fx sammen med noget andet, og gå derned på et tidspunkt du ved der ikke kommer vildt mange – mange supermarkeder er ofte meget tomme om formiddagen mens andre er på arbejde.
Du har ret i at du ikke kan købe sexlegetøj før du er 16 eller 18, men hvis det er fordi du gerne vil prøve hvordan det føles at have analsex, så kan du prøve at bruge dine fingre eller måske en banan/agurk med et kondom på (der skal kondom på, så du ikke får nogle andre bakterier op i dig). Ved analsex er der oftest brug for glidecreme, som du kan købe på på apoteket.
Jeg håber du kan bruge mit svar, ellers er du velkommen til at skrive igen.
De bedste hilsner fra Heidi