Onani med 8-årig lille bror???
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Jeg er 14 år og min lillebror er 8. Jeg onanerer nogle gange med ham hvor han lægger ned også er jeg oven på ham, også stimluerer jeg klitoris mod ham, og han gnider sin pik op af mig. Vi har tøj på!!
Er det ikke lidt unormalt? og klamt?

Svar:
Hej med dig,
Du skriver og spørger, om det er unormalt, at du onanerer med din 8-årige lillebror.
At være intim på den måde med sine søskende, er ikke noget, man normalt gør. Det er sundt og godt at eksperimentere og lære ens krop at kende gennem fx onani eller ved at gå i seng med jævnaldrene, men man skal ikke være intime med sine søskende - og slet ikke, når ens søskende, ikke er så gamle. Hvis du var et år ældre, og dermed over den kriminelle lavalder, vil du faktisk kunne blive straffet, fordi det er ulovligt at have seksuel omgang med sin egen familie. Selv om din bror måske virker til selv at have lyst, lige nu, kan det sagtens være han får det rigtig svært med det senere, når han bliver ældre og bedre forstår hvad det er I laver.
Du har sikkert ikke gjort det i ond mening, men det er vigtigt at du stopper med det samme.
Mange hilsner
Christina.