Sædstråle fløj op til halvanden meter.
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej, den ene dag onanerede jeg i over 30 minutter, jeg gjorde det mega hurtigt og så da jeg kom, føltes det sygt godt, nok den bedste gokkedag nogensinde. Men mit sperm røg umådentlig langt, det fløj simpelhent op og ramte loftet i mit værelse. Det var fuldstændig vidt, med gule små klumper i. Jeg vil lige vide om hvad for noget de der klumper er?
Tak, hilsen Alibabba's butik

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå du undrer dig over hvordan din sæd ser ud. Det er faktisk rigtig godt at holde lidt øje med om det ser normalt ud det hele, da det også er tegn på om kroppen har det som den skal have det.
Ud fra dit brev alene kan det være svært for mig at afgøre hvad klumperne er. Sæd er meget forskelligt fra person til person og kan også ændre sig fra situation til situation. Sæd påvirkes af hvor tit man får udløsning, hvad man spiser og drikker og hvordan kroppen har det generelt. Det lyder ikke som noget du skal bekymre dig over, men hvis det er noget du er nervøs for, kan du evt tage til lægen og få ham/hende til at tjekke det. Det kan være rart at få klar besked så man ikke skal bekymre sig så meget over det.
Hvis du synes det er for pinligt eller grænseoverskridende, kan du evt. starte med at spørge din far til råds. Det kan selvfølgelig godt være lidt pinligt at snakke om den slags med sine forældre, men husk på at de sikkert gerne vil hjælpe dig og også selv har været unge engang.
Jeg håber du kan bruge mit svar!
Med venlig hilsen Astrid