Bise........
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej cyberhus ? Jeg er en pige på 12 år som har et STORT problem ? Jeg kunne ikke finde et emne til det problem jeg havde men det her var tætest på ? Det er fordi jeg har fundet ud af jeg er til piger ? Og så ville ejg spørge om jeg godt kan være det selvom jeg kun er 12 ? Og syntes det er mega pinligt fordi jeg er forelsket i en PIGE fra min klasse :O Med venlig hilsen Linnea

Svar:
Hej Linnea
Det er rigtig godt at du mærker efter på dine følelser, og prøver at finde ud af hvad det betyder.
Du er stadig meget ung, så det er svært at sige om du altid vil være til piger. Selv om det er sådan du har det nu, er det ikke sikkert det bliver ved med at være sådan. Det kan være en fase du går igennem fordi du har den alder hvor man måske begynder at tænke på sex. Det kan være forvirrende for følelserne, da du er vant til at være tættest på dine veninder. Det kan også betyde at du måske er biseksuel, altså både til piger og drenge. Du må prøve at blive ved med at mærke efter hvordan du har det. Men før du begynderat have erfaring med at være sammen med drenge, eller piger, er det svært rigtigt at vide om man er til piger eller drenge.
Venlig hilsen Denise