kærestesogre

brevkassespørgsmål

kærestesogre

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej, jeg gar været sammen med denne fyr der hedder J. Vi kom sammen i et halvt år, men han slog op da vi boede langt fra hinanden (han fyr, mig lolland). Han har betydet alt for mig og jeg elsker ham. Jeg er meget udviklet både udseende, personligt og seksuelt. Vi forstår hinanden helte vildt godt og vi syntes aldrig at dén anden har mærkelige tanker. Jeg har spurgt her forleden om vi skal komme sammen (være kærester) igen, men han sagde bare at han ikke ville svare. Jeg vil virkelig gøre alt for ham, og kan ikke holde ud at vi er kærester. Mit spøgsmål er: hvad gør jeg ? Jeg elsker ikke andre end ham, han er sød, sjov, forstår mig, flot, nuttet, god at nusse med, er gode venner med mine forældre, vores forældre er venner, hans bror hjælper mig med mange ting når J ikke svare og han er fuld af enagi. Hilsen Bella.

Svar:

Hej Bella

Jeg kunne se, at du allerede har skrevet et spørgsmål omkring blowjob/handjob og at Marianne har svaret på det. Jeg synes det er et godt svar og du kan læse det igen her.

Dit spørgsmål her, handler mere om kærligheden og det vil jeg gerne svare på.

Ud fra det du skriver, så er det tydeligt at du har nogle meget stærke følelser over for ham, men at han ikke helt har de samme følelser over for dig. For det første har han slået op og for det andet lyder det lidt til, at han er mere interesseret i et blowjob end i at være kærester med dig. For eksempel svarer han ikke, da du spurgte om I skulle komme sammen igen.

Jeg har lidt på fornemmelsen af at han mere er ude efter sex med dig end noget andet. Og at han derfor udnytter dig en smule. Men du skriver også at I har det vildt dejligt på mange andre områder.

Så jeg kan sagtens forstå at det er svært at finde ud af hvad du skal gøre nu.

jeg synes du har 3 muligheder nu:

1. Det ene er at spørge ham igen og hvis han ikke svarer eller siger nej, så synes jeg du skal acceptere det og selvom det gør ondt i starten, så skal du videre i dit liv.

2. Det andet er at beholde ham som en ven agtig kæreste som det lyder til at I er nu, men det lyder bare ikke til at det er det du vil inderst inde. Og det det lyder også lidt til at det er det han udnytter lidt.

3. Den sidste mulighed er at stoppe kontakten med ham nu, fordi du inderst inde har en fornemmesle af at det ikke vil udvikle sig til noget godt og at han måske ikke har de samme følelser for dig.

Lige meget hvad du vælger, så synes njeg du skal have en voksen at snakke med. Det kunne være din mor eller far, eller måske en helt anden voksen i din familie.

Kan du have det godt

Venlig hilsen

Erroll