Perfekte bryster
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Har hørt man kan gøre noget for at få hårdere og faste  bryster hvis de er meget bløde i det er det rigtigt? Hvis ja, hvad? ;)

Svar:
Hej.
Jeg kan godt forstå, at du er nysgerrig efter, om man selv kan gøre noget for at få hårde og faste bryster, når nu du har hørt, at man kan.
Alle piger er født med forskellige bryster. Nogen har små, andre har store, nogle har bløde, og andre har faste. Uanset hvordan ens bryster ser ud og føles, er det helt normalt, at de ikke ser ud, som dem man fx ser i bladene. Faktisk kan den måde, ens bryster ser ud på og mærkes på, netop være det, som gør en til noget helt særligt.
Det bedste, du kan gøre for at gøre dine bryster så hårde og så faste som muligt, er at spise sundt og varieret kost og dyrke regelmæssig motion. Sund kost og motion er med til at opstramme huden og gøre den fin og fast. Du kan styrketræne din overkrop for særligt at sætte fokus på at blive stærk i den øverste del af kroppen, hvor brysterne sidder. Ved at få stærke arme, skuldre og brystmuskler øger du dine chancer for også at få fine bryster, men der er ikke en garanti for, at dine bryster vil ændre sig. Fordi bryster er forskellige, er det nemlig også forskelligt, hvordan de reagerer på træning.
Jeg ved, at iForm har lavet nogle fine vejledninger til nogle simple styrkeøvelser, man kan lave derhjemme. Du kan kigge lidt på deres side og se, om det er noget for dig.
Til sidst vil jeg sige til dig, at du må huske på, at bryster ændrer sig meget i ungdomsårene. Det kan derfor sagtens være, at de helt af sig selv bliver mere faste og hårde med tiden.
Jeg håber, du kan bruge mit svar.
Vh. Matilde