Tøj
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hejhej. Jeg har fundet ud af at jeg synes at sådan lidt retro tøj er rigtig flot. Altså tøj som man gik i sidst i 80erne: denim jeans og jakker og læder bukser og jakker og sådan noget... Musikerne havde det i hvert fald på... Kender du nogen gode hjemmesider hvor jeg kan købe tøj i den stil?

Svar:
Hej med dig
Jeg synes også, at det var noget fedt tøj, de havde på i 80 érne, og faktisk kan man jo stadig være heldig at finde tøj, der er meget inspirereret af 80´ernes mode. Læderbukser kan være lidt svære at finde, men her kan du købe et par i imiteret skind (ligner læderbukser). Jeans og jakker i denim kan du næsten altid finde i butikker, da det er et look man ikke kun brugte i 80´erne, men som stadig er på mode. Prøv at tjek denne efterårskollektion for 2010, de har både nogle cool jakker og jeans.
Ellers kunne du tage en tur i genbrugsbutikker, der kan du sagtens være heldig at finde noget 80´er tøj. Her kan du søge på dit postnummer og finde en genbrugsbutik, der ligger tæt på hvor du bor.
Mange hilsner
Heidi